UzAuto Motors direktori o‘zgardi

Bo Inge Andersson (suratda) yangi yil arafasida o‘z lavozimini tark etdi.
2021-yildan boshlab shved top-menejeri Bo Andersson rahbarligida UzAuto Motors ishlab chiqarish hajmini sezilarli darajada ko‘paytirishga va davlat imtiyozlariga bog‘liqlikni kamaytirishga erishdi.
Shu vaqt mobaynida kompaniya Asakada zamonaviy Chevrolet Tracker va Onix modellarini bozorga kiritib, modellar qatorini kengaytirdi hamda ular uchun dvigatellarni Toshkentda ishlab chiqarishni yo‘lga qo‘ydi. 2019-2020-yillarda ishlab chiqarilgan avtomobillarga nisbatan mashinalrning sifati ham yaxshilandi. Biroq, ko‘p o‘tmay milliy kompaniya ommabop arzon modellarni: Spark xetchbeki, Nexia 3 va Gentra sedanlarining ishlab chiqarilishini to‘xtatdi — bu esa xaridorlar orasida norozilik to‘lqinini keltirib chiqardi. Cobalt O‘zbekiston bozorida eng arzon va xaridorgir yengil avtomobilga aylandi. Shu bilan birga, avtomobil ishqibozlari kutish muddatlarining cho‘zilishi va narxlarning oshishiga duch kelishdi, bu esa kompaniya obro‘siga salbiy ta’sir ko‘rsatdi.

Odiljon Bastamqulov vaqtincha bosh direktor vazifasini bajaruvchi etib tayinlandi. U 2024-yil bahorida UzAuto Motorsga kelishidan oldin Avtooyna kompaniyasida — avtomobil oynalari ishlab chiqaruvchisi korxonasida bosh direktor lavozimida ishlagan, so‘ngra UzAuto Motorsda ketma-ket xaridlar bo‘yicha direktor va zavod ijrochi direktori vazifalarini bajargan. Bastamqulov murakkab vaziyatlarda samarali yechimlar topa oladigan tajribali menejer sifatida tan olingan. Biroq, yangi rahbar boshchiligidagi kompaniyaning rejalari va istiqbollari hozircha noma’lumligicha qolmoqda.



