Yangi Toyota Land Cruiser Prado (250) O'zbekistonda qancha turadi?
Yangi avlodning sotuvi rasman boshlandi.
Toyota an'anaviy konseptsiyani o'zgartirmadi – Land Cruiser Prado butunlay yangi ko'rinishga ega, lekin rama konstruksiyasi va shassisi klassik holda: orqada – qattiq most, old tomonda esa ko’p tutqichli mustaqil podveska. Kapot ostida esa yangilik: 4 litrli V8 o'rnini bosgan 279 ot kuchiga ega benzinli 2.4 turbo dvigatel (T24A-FTS).
O‘zbekiston bozorida rasmiy Prado faqat shu dvigatel bilan taqdim etiladi, garchi boshqa mamlakatlarda eski 2.7 hajmli atmosferlik (2TR-FE) motor saqlanib qoladi – bunday mashinalar hozir Qozog‘istonga yetkazib berilmoqda.
Prado 250 qancha turadi?
“Prestij” komplektatsiyasi hozirda 1 117 600 000 so‘m narxda sotilmoqda. Bu taxminan 88 300 $ ni tashkil etadi.
Asosiy xususiyatlari haqida nima deyish mumkin?
Haqiqiy yo’l tanlamas avtomobilga hos bo’lgan “межосевой” – ya’ni markaziy blokirovka (LSD) tizimiga ega transmissiya va orqa mostda majburiy blokirovkaga ega. Barcha zamonaviy yo’l tanlamaslardagidek, ko'plab yordamchi elektronikalar ham mavjud bo'lib, ular hatto tajribasiz haydovchilarga ham yuqori cho’qqilarga chiqish va ulardan xavfsiz chiqib ketish imkonini beradi.
Aytgancha, Pradoga birinchilardan bo’lib yangi – ajraluvchi old stabilizator (SDM) o’rnatilgan – bunday tizim hatto Land Cruiser 300 va Lexus LX 600 da ham topilmaydi. Erkin rejimda u podveskaga ko'proq harakatlanish imkoniyatini beradi: masalan, to'siqlardan o'tishda g'ildirak yo’l ushlashni yo’qotsa, bunday tizim ayni muddao. Ha aytgancha, disklar diametri 20 dyuym.
Yangi Pradoning ichki qismi ham sezilarli darajada o'zgartirildi. U, tashqi ko’rinishga nisbatan ancha bejirim. “Prestij” to'plamidagi charm o’rindiqlar isitish va sovutish tizimi bilan jihozlangan, 12.3 dyuymli multimedia displeyi, uchta maydonli iqlimni nazorat qilish va JBL-dan sifatli musiqaga ega bo’lish mumkin.
Ha aytgancha, ekranlar va boshqaruv elektronika texnologiyasi Xitoy avtomobillaridan sezilarli darajada past. Toyota bu borada ancha konservativ va asosiy kuch va sarmoyani shassi ishonchliligi va avtomobillarning chidamliligiga qaratgan. Yangi Prado oldingi avlodlarga (J120 va J150) nisbatan qanchalik mustahkamligi va chidamliligini esa vaqt ko'rsatadi.
Mashina 221 mm balandlikdagi klirensga (yerdan kuzovgacha bo’lgan masofa) ega, yetarlicha baland va ekspeditsiyalarga chiqish uchun mo'ljallangan, shuning uchun unda to'g'ridan-to'g'ri zavoddan oyoq qo’yish uchun porog va qo'shimcha yuk uchun tom relslari mavjud.
"Prestij" to'plamida avtomobilni har tomonlama ko'rish uchun beshta kamerasi bor, ular markaziy displeyda tasvirni aks ettiradi. Ularning yordami bilan siz "shaffof kapot” funksiyasini yoqqan holda yomon yo’llarda qiynalmaysiz.
"Prestij" dan tashqari yana uchta konfigyratsiya e'lon qilinadi: "Elegans", "Komfort" va “First Edition”.
“First Edition” Prado-ning cheklangan versiyasi bo'lib, u birinchi navbatda ikki rangli korpus bilan ajralib turadi: masalan, ko'k korpus va oq rangdagi tom, undan tashqari old optika - faralar klassik modellardagidek dumaloq shaklda ishlangan. Bu versiyani yon tomondagu maxsus stikerlar ajratib turadi. Dunyo bo'ylab sotuvda bunday mashinalar soni cheklangan bo'ladi. O'zbekistonda narxi hozircha e'lon qilinmagan. Lekin, qo‘shni Qozog‘istonda ular 97 000 $ evaziga sotiladi. Biroz qimmat! Birlashgan Arab Amirliklarda arzonroq – rasmiy salonlarda 264 900 dirham yoki 72 000 dollarga teng.