Qozog‘istonda Chevrolet Cobalt poyga moshinalari ishlab chiqarildi

O‘zbekistonda birinchi Trackerning uskunalar paneli bilan hayratlantirishga urinayotgan bir paytda, qo‘shni davlatda Cobalt jiddiy poygalarga tayyorlanmoqda.
Prototiplar halqa poygalari va jimxanalarda ishtirok etish uchun sinovdan o‘tkazilmoqda. Baza seriyali bo‘lib qolganiga qaramay, avtomobilning konstruksiyasi muhim o‘zgartirishlarga uchradi.
Standart prujinalar o‘rniga qisqartirilgan sport prujinalari o‘rnatilgan, bu esa klirensni pasaytirdi va burilishlardagi og‘ishlarni kamaytirdi. Shu bilan birga, tormozlar fuqarolik versiyasidagi kabi zavoddan qoldirilgan. Chiqindi gaz quvuri to‘g‘ridan-to‘g‘ri oqimliga almashtirildi, bu nafaqat uning ovoziga, balki quvvatiga ham ijobiy ta’sir ko‘rsatdi.

Avtomobil shtamplangan g‘ildirak disklarini saqlab qoldi, bu ehtimol byudjet bilan bog‘liq. Ammo salonda zavod pardozidan deyarli hech narsa qolmadi: gilam, shovqin izolyatsiyasi olib tashlandi, faqat torpedo va uskunalar paneli saqlab qolindi. Standart eshik qoplamalari ham demontaj qilindi.

Cobalt saloni maksimal darajada sportcha ko‘rinishga ega. Oynalar yengil plastik panellar bilan almashtirilgan, payvandlangan xavfsizlik karkasi o‘rnatilgan, ortiqcha narsalar - qoplama va yo‘lovchi o‘rindiqlari olib tashlangan. Haydovchi o‘rnida endi ko‘p nuqtali kamarli haqiqiy poyga o‘rindig‘i joylashgan. Salonga yong‘in o‘chirish tizimi, umumiy tok uzgich va ixcham dvigatelni ishga tushirish paneli o‘rnatilgan. Oddiy rul o‘rniga sport ruli qo‘yilgan, avtomat yoniga esa yana bir richag joylashtirilgan. Simreysing ishqibozlari unda Simagicni tanib olishadi, bu yerda u uzatmalarni qo‘lda almashtirish uchun qo‘llaniladi.
Bundan tashqari, dvigatel chip-tyuningdan o‘tkazilgan - endi u tezroq va ko‘proq quvvat ishlab chiqaradi.

Avtoelon.uz tahririyati Qozog‘istonda Chevrolet Cobaltning avtomobil sportidagi ilk qadamlarini diqqat bilan kuzatib boradi.



